Elżbieta Gładkowska

Back office

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Back office

Dział zajmujący się tym, co dzieje się na „tyłach” sprzedaży (back z ang. tył), czyli kompleksową obsługą procesów posprzedażowych i dbaniem o ich prawidłowy przebieg. Szybkie wprowadzanie umów, ich weryfikacja i uzupełnienie ewentualnych braków gwarantuje, że klient szybciej otrzyma zamówiony produkt. Skuteczna obsługa reklamacji, zwrotów czy odstąpień, wpływa na ogólne postrzeganie firmy przez konsumenta. To, w jaki sposób będą prowadzone działania back office w dużej mierze zależy od preferencji naszych klientów. Braki w umowach można weryfikować telefonicznie. Obsługę reklamacji, gdzie istotne jest wymienianie dłuższy wiadomości, można prowadzić wykorzystując korespondencje mailową. Wtedy o kolejnych etapach rozwiązania sprawy, klienta informujemy za pomocą powiadomień sms. Choć w procesie obsługi działania pracowników back office są dla klienta mniej zauważalne, niż bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, nie można ich zaniedbywać, bo przekładają się poziom zadowolenia ze współpracy klienta i marki.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›