Aktualności
Call Center Inter Galactica

Pracownik Call Center

Call Center Inter Galactica

Na obecnym rynku zatrudnienia spora część uczniów, studentów i nie tylko, decyduje się na pracę w call center, w której to mogą rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne, sprzedażowe, jak również te związane z budowaniem relacji. Decydując się na pracę „na słuchawkach” rozwijają także umiejętność współpracy i jednocześnie zdobywają nowe doświadczenia w karierze zawodowej.

Pracownicy call center to osoby, których zadania mogą być zróżnicowane w zależności od projektu. W kampaniach sprzedażowych pracownik call center dzwoni do stałych bądź też nowych klientów, proponując im produkty bądź też usługi klienta, które aktualnie istnieją na rynku zarówno w ofercie dla osób indywidualnych jak i dla firm. Z kolei na projektach obsługi infolinii odbierane są połączenia od osób, które, często 24 godziny na dobę, mają możliwość skorzystania z porad bądź uzyskują odpowiedzi na pytania związane np. z obsługą techniczną telefonu. Inni pracownicy call center mogą być także odpowiedzialni za wprowadzanie ankiet, umów, obsługę posprzedażową klienta i wszystkie inne działania związane z procesem podpisania umów czy zakupu nowych produktów lub usług.
Taka forma kontaktu z pracownikiem call center daje nam możliwość zaoszczędzenia czasu i często zapoznania się z nowymi ofertami czy też przedłużenia obecnej usługi bez wychodzenia z domu.

Pracownicy call center zadbają też o kontakt z nami po zakończeniu rozmowy, poproszą o ocenę obsługi jak również będą monitorować postępy w przypadku złożenia przez nas zamówienia. W Call Center Inter Galactica proces opieki nad klientem jest już standardem, a jakość obsługi stawiana na pierwszym miejscu.

 
Pracownik Call Center
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›