Aktualnosci
CCIG

Praca zdalna w CCIG i wskazówki, jak to robić dobrze

CCIG

Przygotowaliśmy kolejną porcję informacji o wdrażaniu pracy zdalnej dla naszych Konsultantów!

Stale pracujemy nad uruchomieniem pracy zdalnej dla jak największej liczby osób – dziś już ponad 400 konsultantów pracuje z domu! Kolejne partie sprzętu są na bieżąco konfigurowane i dostarczane do naszych konsultantów.

Akcja uruchamiania pracy zdalnej nie udałaby się bez nieocenionej pracy naszego działu Service Desk i całego IT – bardzo Wam dziękujemy! To właśnie Service Desk przez całe dnie, do późnych godzin wieczornych, konfiguruje sprzęt dostosowując go do różnych projektów i wymagań kontrahentów, tak aby jak najszybciej umożliwić pracę zdalną jak największej liczbie osób. Szczególne podziękowania należą się również wszystkim osobom zaangażowanym w lokalizacjach w przygotowanie i dystrybucję sprzętu.

Pamiętajmy jednak, że praca zdalna wiąże się z koniecznością przestrzegania określonych w naszej organizacji zasad bezpieczeństwa. Dla tych, którzy już pracują zdalnie, przygotowaliśmy poniżej zbiór najważniejszych zasad:

    1. PRZYGOTUJ STANOWISKO PRACY (W WYDZIELONYM POMIESZCZENIU) – dane, które przetwarzasz są prawnie chronione.
    2. NIE KORZYSTAJ Z POWIERZONYCH URZĄDZEŃ W MIEJSCACH PUBLICZNYCH – jak to mówią “ściany mają uszy” i zapewne też oczy.
    3. NIE WPROWADZAJ SAMODZIELNIE ŻADNYCH MODYFIKACJI W USTAWIENIACH – nigdy nie wiesz, jak Twoje urządzenie skonfigurował dział IT – a na pewno wzięli pod uwagę wszelkie wytyczne nasze i kontrahenta.
    4. NIE INSTALUJ SAMODZIELNIE ŻADNYCH APLIKACJI – nigdy nie wiesz, czy czasem nie pobierzesz aplikacji, które będą szkodliwe dla środowiska pracy Twojego urządzenia
    5. PAMIĘTAJ – SPRZĘT SŁUŻBOWY SŁUŻY DO PRACY – nie używaj go do załatwiania rzeczy prywatnych.
    6. ZAWSZE BLOKUJ URZĄDZENIE, KIEDY ODCHODZISZ OD STANOWISKA PRACY – niezależnie od tego, gdzie pracujesz, blokowanie urządzenia dodatkowo zabezpiecza wrażliwe dane osobowe, które się na nim znajdują.
    7. W PRZYPADKU UTRATY LUB USZKODZENIA SPRZĘTU – NIEZWŁOCZNIE POINFORMUJ SWOJEGO MENEDŻERA – na pewno od razu Ci pomoże i znajdzie sposób, aby rozwiązać Twój problem.
    8. CHROŃ DANE OSOBOWE – stosując się do powyższych wskazówek oraz unikaj sytuacji, które Twoim zdaniem mogą narazić czyjeś dane osobowe.
    9. DBAJ O STAN POWIERZONEGO CI SPRZĘTU – pamiętaj, że jesteś za niego odpowiedzialny.
    10. STOSUJ SIĘ ŚCIŚLE DO POLECEŃ MENEDŻERÓW – to Oni odpowiadają na Wasze pytania, pomagają rozwiązywać problemy i czuwają nad tym, aby praca zdalna przebiegała sprawnie.

Umożliwienie pracy zdalnej jak największej liczby osób sprawi, że z dnia na dzień w naszych biurach będzie coraz mniej osób pracujących w jednym czasie. Do tego czasu staramy się, aby konsultanci zajmowali stanowiska w tak dużych odstępach jak tylko jest to możliwe, przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

W tym miejscu chcemy podziękować Wam wszystkim za współpracę i profesjonalizm przy wdrażaniu pracy zdalnej. Jeszcze kilka tygodni temu nie pomyślelibyśmy, że tak wiele osób może pracować poza biurem. Razem wyznaczamy nowe standardy pracy!

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›