Oferta pracy

Obsługa Klienta z językiem niemieckim - Wrocław

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Twoje zadania:

  • kontakt z klientami jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie w celu ustalenia metody płatności i uzupełnienia bazy danych,
  • utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientem.

WYMAGANIA

Nasze oczekiwania:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy z ludźmi,
  • wysoka kultura osobista,
  • silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.

OFERUJEMY

Oferujemy dla Ciebie:

  • atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
  • okresowe premie za polecenia znajomych - tym samym możliwość współpracy ze znajomymi,
  • pracę od poniedziałku do piątku, z możliwością dostosowania grafiku,
  • profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy,
  • pomoc oraz wsparcie doświadczonych trenerów projektu i ciągłe wsparcie przełożonego,
  • rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
  • swobodny dress code i świetną atmosferę!
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›