Oferta pracy

Telefoniczny Doradca Klienta - Katowice

Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.

Jeśli chcesz dołączyć do firmy, której naprawdę zależy na efektach, jakości i rozwoju, jesteś we właściwym miejscu.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW


Jeśli czujesz, że nie wykorzystujesz w 100% swojego obecnego potencjału, chcesz rozwijać swoje kompetencje interpersonalne oraz świadomość biznesową i mieć realną możliwość awansu - dołącz do nas.
Poszukujemy osób ceniących kontakt z ludźmi, nastawionych na budowanie trwałych relacji, chcących rozwijać swoją karierę oraz nie bojących się słowa ’sprzedaż’.


WYMAGANIA
  • nastawienie na budowanie relacji i wysoką jakość obsługi klientów,
  • sprawne posługiwanie się komputerem, internetem i urządzeniami mobilnymi,
  • kultura osobista i płynna znajomość języka polskiego,
  • zainteresowanie branżą telefonii komórkowej i chęć uczenia się,
  • dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00,
  • doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY
  • stawkę, która rośnie wraz ze stażem pracy,
  • gwarantowana podstawa +premie,
  • profesjonalny pakiet szkoleniowy U-know,
  • wsparcie na każdym etapie kariery,
  • intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,
  • wsparcie w drodze do awansu w obszarze zarządzania,
  • stałe wynagrodzenie godzinowe + premię,
  • wypłatę 2 razy w miesiącu,
  • stałe godziny pracy z możliwością elastycznego grafiku,
  • brak górnego limitu wynagrodzenia.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›