Oferta pracy

Konsultant infolinii medycznej z językiem migowym - Tarnów

Wiemy, co warto powiedzieć. W ofercie naszego call center znajdują się wszystkie kanały komunikacji, zarówno te tradycyjne, jak i te nowoczesne, w oczekiwany sposób odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów, pracujemy tak, by każdy mógł cieszyć się, że to właśnie z nami może realizować swoje cele. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osób do na stanowisko Konsultant infolinii medycznej z językiem migowym.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW

- telefoniczna obsługa Klientów: połączenia przychodzące
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania Klientów


WYMAGANIA

- wykształcenie min. średnie
- znajomość języka migowego
- odpowiedzialne podejście do pracy
- postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
- obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania


OFERUJEMY

- regularne wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu
- indywidualny grafik współpracy w zależności od potrzeb Kandydata
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta - zakończone Certyfikatem
- przyjazną atmosferę pracy

APLIKUJ

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›