USŁUGI

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Usługi

Zastanawiasz się, jak zoptymalizować działania wewnętrznego call center? A może rozważasz outsourcing usług contact center? Myślisz o tym, czy można sprzedawać więcej? W zakresie usług call i contact center – w sektorze usług BPO – możesz na nas liczyć. Na co dzień podejmujemy szereg działań budujących wizerunek naszych Kontrahentów w oczach ich Klientów. Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia, pozostajemy otwarci na zmiany, jakie mają miejsce na obsługiwanych rynkach. Nieustannie monitorujemy i analizujemy otoczenie, słuchamy potrzeb naszych Klientów i staramy się zrozumieć ich pragnienia. Naszym celem jest, aby być contact center pierwszego wyboru. Twojego wyboru.

Działając na rynku od 2002 roku jako lider branży call center wiemy, co decyduje o sukcesie wielokanałowego call center. Na naszą pozycję pracują konkretne działania i osiągnięcia. Wyspecjalizowani Telefoniczni Doradcy Klienta, wysoki serwis usług i maksymalna skuteczność, komunikacja na najwyższym poziomie, optymalne warunki lokalowe i kapitał infrastrukturalny, autorskie oprogramowania, indywidualna opieka projektu – to połączenie zapewnia nam wszechstronność i zrozumienie biznesu.

Realizując projekty :

  • gwarantujemy efektywne zarządzanie kampaniami
  • zapewniamy bezpieczeństwo informacji i ciągłości operacyjnej
  • oferujemy pełne wsparcie technologiczne

Mamy doświadczenie w obsłudze większości sektorów produkcyjnych i usługowych, w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta realizując między innymi:

  • infolinie informacyjne
  • sprzedaż telefoniczną
  • pozyskiwanie leadów
  • obsługę reklamacji
  • obsługę e-mail
  • wprowadzenie formularzy papierowych (OCR)
  • obsługę backoffice
  • ilościowe badania marketingowe (badania CATI)
  • kontrolę jakości

Na co dzień wykorzystujemy i integrujemy ze sobą wszystkie dostępne kanały komunikacji z Klientem – zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, aby dotrzeć do Klienta, pozyskać go i utrzymać.

  • kontakt telefoniczny (inbound/outbound)
  • sms/mms
  • fax
  • tradycyjny list
  • e-mail
  • live chat
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›