OBSŁUGA KLIENTA

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Obsługa Klienta

Obsługa serwisów konsumenckich jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się gałęzi z sektora usług BPO.

Jako lider branży call center dostarczamy najwyższej jakości usługi i narzędzia do wielokanałowej obsługi Klientów. Zadowolenie z realizowanych przez

nas usług w zakresie obsługi klienta przekłada się na postrzeganie marek naszych Kontrahentów, przekonanie o wysokiej jakości produktów oraz wzrost lojalności Klientów. W ramach realizowanych projektów obsługujemy infolinie informacyjne,  w ramach których udzielamy porad, ale również specjalizujemy się w obsłudze infolinii technicznych, gdzie przyjmujemy zgłoszenia napraw, reklamacji, wnioski czy skargi, rejestrujemy zgłoszenia i

rozwiązania, monitorujemy pracę serwisów, śledzimy naprawy, obsługujemy korespondencję.

Nasze infolinie gwarantują: wysoki service level, wzrost satysfakcji i lojalności Klientów, poprawę wizerunku, a co najważniejsze staramy się realizować obsługę Klienta w taki sposób, aby widoczny był wzrost sprzedaży, co z sukcesem obserwujemy każdego dnia.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›