KONTROLA JAKOŚCI

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Kontrola Jakości

Kontrola Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających bezpośredni wpływ na obsługę klienta. W naszej organizacji dysponujemy wewnętrznym Działem Kontroli Jakości, który na bieżąco kontroluje jakość prowadzonych rozmów. Dzięki przystosowanych do specyfiki projektu narzędziom kontrolerów w szybki i efektywny sposób jesteśmy w stanie wskazać obszary wymagające korekty. Dział Kontroli Jakości (DKJ) przekazuje wyniki kontrolowanych obszarów do Team Leaderów odpowiedzialnych za dany zespół oraz naszych kontrahentów. Dane te są analizowane i wykorzystywane do codziennej pracy z konsultantami.

Tworzymy różne karty monitoringu, w zależności od rodzaju kampanii i jej specyfiki (np. inne karty stosowane są dla oceny rozmów kampanii infolinijnych, inne zaś dla oceny rozmów kampanii sprzedażowych, livechat itd.). Jesteśmy w stanie dostosować standardy ocen, żeby odpowiadały on tym na kartach jakościowych firm, dla których świadczymy usługi.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›