Aktualnosci
CCIG

Nowa infolinia NFZ-u w wydaniu CCIG Group!

CCIG

Profesjonalizm po drugiej stronie słuchawki czyli nowa Telefoniczna Informacja Pacjenta, która ruszyła pełną parą. CCIG Group we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia mogą cieszyć się wspólnym sukcesem, który ujrzał światło dzienne 1. września 2019. Wtedy też ogłoszono start nowoczesnej, całodobowej Infolinii Pacjenta, która obsługuję całą Polskę.

 
Nowa infolinia NFZ-u w wydaniu CCIG Group!

Całodobowa infolinia to fundamentalna zmiana dla pacjentów. Teraz gdy, nawet w środku nocy, poczujemy się źle, chwytamy za telefon, dzwonimy na TIP i dowiadujemy się, gdzie znajdziemy pomoc  zaznacza Adam Niedzielski, p.o. prezesa NFZ. – Jednocześnie stawiamy na nowe możliwości komunikacji, m.in. uruchomiliśmy video chat z obsługą języka migowego. Tego oczekiwały od nas organizacje pacjenckie, z którymi współpracujemy – dodaje.

Projekt mógł zostać wdrożony po bardzo intensywnym i rzetelnym okresie przygotowawczym, który utwierdził obie strony w tym, że CCIG jest odpowiednią firmą do prowadzenia projektu Telefonicznej Infolinii Pacjenta.

– Po intensywnych  przygotowaniach infolinia ruszyła zgodnie z planem. Liczba połączeń w pierwszych dniach była spora, dlatego uruchomiliśmy dodatkowe stanowiska, które pozwoliły obsłużyć ruch na satysfakcjonującym poziomie. Na bieżąco śledzimy wskaźniki, aby spełnić postawione nam wysokie wymagania. Jestem pewien, że współpraca z NFZ przyniesie wiele korzyści pacjentom – zapewnia Marcin Kapralski, prezes zarządu CCIG Group.

źródło: www.nfz.gov.pl

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›