Multilingual

Od 19 lat specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze Klienta, a także w sprzedaży produktów i usług. Wiemy, że wielu naszych Partnerów prowadzi swoją działalność w wielu krajach, dlatego od lat wspieramy Państwa w obsłudze multilingual, umożliwiając dotarcie do każdego Klienta bez względu na język, którym się posługuje.
jezyki-swiata
0 +
języków
czlowiek
0 +
konsultantów
lokalizacja
0
lokalizacji
technologia
0 +
projektów językowych
blank

Multilingual

Od 2002 roku jako CCIG GROUP zdobyliśmy doświadczenie w realizacji projektów w ponad 20 językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych i stale się rozwijamy. Nasze doświadczenie buduje zespół wykwalifikowanych konsultantów telefonicznych specjalizujący się w obsłudze klienta multilingual. Zdobyte przez ostatnie lata doświadczenie i wiedza pozwalają nam skutecznie konkurować z zagranicznymi firmami. Realizacja obsługi multilingual w outsourcingowym contact center daje wymierne korzyści. Outsourcing procesów realizowanych na różnych międzynarodowych rynkach, który odbywa się w jednym miejscu daje nam możliwość optymalizacji kosztów związanych z zatrudnieniem oraz tych związanych z kosztami telekomunikacyjnymi.

Multilingual – ludzie

Dysponujemy zaawansowanymi narzędziami do bieżącego monitoringu projektów i prowadzimy systematyczny coaching. Rozmowy są nagrywane, odsłuchiwane i analizowane zarówno pod względem merytorycznym jak też językowym. Konsultanci z działu Multilingual to zespół o wysokich kwalifikacjach zawodowych, posiadający wyższe wykształcenie, wiedzę na temat kultury wielu krajów oraz wysoko rozwinięte umiejętnościach interpersonalnych. Wielu z naszych agentów to obcokrajowcy.
blank

Korzyści

Ograniczenie kosztów
Wzrost zadowolenia Klientów - obsługa w językach ojczystych
Łatwość dostępu do usług
Zwiększenie grona potencjalnych Klientów

Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

    ZAPYTAJ O OFERTĘ
    polski

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.