Live Chat

Od 19 lat pomagamy naszym Partnerom rozwijać istniejące kanały kontaktu. Dzięki integracji systemów z usługą chat, obsługa Klienta oraz telemarketing mogą przenieść się na jeszcze wyższy poziom
rynek
0 ++
lat doświadczenia
live-chat
0 ++
chatów miesięcznie
jezyki-swiata
0
czatów jednocześnie

Chat

Chat to narzędzie, które zapewnia natychmiastowe wsparcie wszystkim, którzy go potrzebują a przez to ci, którzy nie są pewni swojej decyzji, szybciej stają się potencjalnymi Klientami.

Użytkownicy nie tracą czasu na szukanie pomocy, po prostu klikają przycisk i rozpoczynają rozmowę – chat w czasie rzeczywistym z osobą, która ma właściwe uprawnienia i kompetencje. Dzięki kanałowi chat Konsultanci mogą prowadzić rozmowę nawet z 6 Klientami jednocześnie, z zachowaniem najwyższej jakości serwisu. Klient otrzymuje potrzebną mu wiedzę do podjęcia decyzji o zakupie tu i teraz – w czasie, w którym rzeczywiście jej oczekuje.
Dodatkowo – dzięki możliwości śledzenia ruchu Klienta na stronie – specjalista wie, co Klienta interesuje, a w jakich obszarach potrzebuje dodatkowego wsparcia.

A wszystko to realizowane jest za pośrednictwem narzędzia przyjaznego, atrakcyjnego pod względem wyglądu, łatwości konfiguracji oraz obsługi. Jest to narzędzie przeznaczone nie tylko dla nowoczesnego Klienta, ale i dla przedsiębiorcy, który trzyma rękę na pulsie technologicznych zmian.

Chat – integracja

Aplikację można łatwo połączyć z witryną zleceniodawcy, dostosowując jej interfejs do wyglądu strony internetowej kontrahenta. Dzięki temu korzystanie z programu jest łatwiejsze, a praca konsultantów contact center bezpośrednio przyczynia się do budowy zaufania względem marki. Czat można bez trudu zintegrować z sieciami społecznościowymi, na przykład ze stroną Klienta na Facebooku.

Korzyści

Optymalizacja kosztów
Wzrost sprzedaży
Zwiększenie poziomu zadowolenia klienta
Poprawa obsługi klienta
Prewencja porzucania koszyka
Wyższa konwersja
Skrócenie czasu obsługi

Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

    ZAPYTAJ O OFERTĘ