Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta – Gdynia

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce.

Unique People wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group poszukuje kandydatów na stanowisko:

Twój zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących,
  • obsługa Klienta zgodnie z standardami organizacji,
  • analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty,
  • sprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta,
  • odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.

Nasze oczekiwania:

  • umiejętność nawiązywania relacji z Klientem,
  • uśmiech i pozytywna energia,
  • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz,
  • dyspozycyjność min. 25/30h tygodniowo.

To oferujemy:

  • stabilną i długofalową współpracę,
  • elastyczny grafik, tak aby z łatwością połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami,
  • dwie wypłaty w miesiącu – podstawa + premie,
  • jasne ścieżki rozwoju – stawiamy na rozwój wewnętrzny oraz szkolenia,
  • liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi i finansowymi,
  • świetną lokalizację – nasz oddział znajduje się w centrum Gdyni,
  • możliwość przejścia na pracę zdalną/hybrydową po min. miesiącu pracy w biurze.

 

Dołącz do nas!

APLIKUJ TERAZ!

Zainteresowała Cię ta oferta?

APLIKUJ

LUB

POLEĆ ZNAJOMEMU