Chat with us, powered by LiveChat

Infolinia obsługowa – Wrocław

 

Czas na wolne i czas na pracę – z nami możesz połączyć studia z aktywnością zawodową. Szukamy osób dla których rozwój to element życia, które poszukują wyzwań i poszerzają swoje horyzonty.

 

Projekt: Infolinia Obsługowa (połączenia przychodzące, realizacja zgłoszeń e-mail, rozmowy w formie czatu).

Stanowisko: Telefoniczny doradca klienta.

 

Twoje zadania:

  • odbieranie połączeń przychodzących od klientów dot. kwestii obsługowych np. zapytanie o zasady zwrotów/reklamacji, dostępności produktu, realizacji zamówienia internetowego itp.,
  • udzielanie odpowiedzi na pytania i pomoc,
  • dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.

Nasze oczekiwania:

  • mile widziany status osoby uczącej się,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • dyspozycyjność do pracy min. 25 godzin w tygodniu,
  • zaangażowanie, szybkość przyswajania wiedzy, chęci do pracy i zdobywania nowych doświadczeń,
  • możliwość wzięcia udziału w ośmiodniowym pakiecie wdrożeniowym.

 

Oferta dla Ciebie:

  • wypłatę dwa razy w miesiącu (podstawa wynagrodzenia + premia zależna od wyników w pracy),
  • elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień – możliwość dostosowania pracy do innych zobowiązań,
  • profesjonalny pakiet wdrożeniowy zakończony Certyfikatem,
  • realne możliwości awansu i rozwoju w strukturach firmy,
  • pracę wśród młodego i energicznego zespołu, na pewno się w nim odnajdziesz.

 

Chętnie Cię poznamy więc jeśli ogłoszenie Cię zainteresowało to zapraszamy do aplikowania.

Zainteresowała Cię ta oferta?

APLIKUJ

LUB

POLEĆ ZNAJOMEMU