Artykul
CCIG

Jak zaplanować swoją ścieżkę kariery w CC?

CCIG

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie korzyści daje Ci praca przy telefonicznej obsłudze Klienta? Uczysz się lub studiujesz i chcesz zacząć planować ścieżkę kariery zawodowej, ale nie wiesz, w czym czujesz się najlepiej? Call Center to miejsce, gdzie sprofilujesz swoje plany  zawodowe i zdobędziesz szereg umiejętności, które pomogą Ci wejść z łatwością na rynek pracy!

Aktualny rynek pracy daje duże możliwości, a osoby, które stawiają na nim pierwsze kroki, muszą zmierzyć się z wieloma wyzwaniami. Podczas studiów kreujesz obraz swojej przyszłości, a także kształtuje się Twoja świadomość własnych ograniczeń i zainteresowań. Często zaczynamy planować karierę zawodową, ale jej rozpoczęcie tuż po skończeniu studiów bywa niełatwe, dlatego warto zdobywać doświadczenie już podczas edukacji.

Niewiele firm daje szansę połączenia studiów i pracy, jednocześnie pozwalając na rozwój zawodowy i osobisty. Praca w call center zapewnia elastyczny grafik, dopasowany do indywidualnych potrzeb, pozwala na połączenie pracy, nauki oraz własnych zainteresowań i….daje Ci realne szanse rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.

Jako Telefoniczny Doradca Klienta zdobywasz cenne umiejętności interpersonalne, o których mówi się, że są najbardziej cenionymi kompetencjami na rynku pracy, których nigdy nie zastąpią nowoczesne technologie. Podczas obsługi Klienta uczysz się negocjacji, cierpliwości i rozumienia potrzeb, a także zdobywasz wartościowe umiejętności sprzedażowe. Łącząc pracę z nauką, uczysz się organizować swój czas. Skutkiem ubocznym rozwoju zawodowego jest comiesięczny przypływ gotówki, dzięki któremu stajesz się niezależny finansowo.

 
Jak zaplanować swoją ścieżkę kariery w CC?

Jaki wpływ ma praca w call center na plan kariery zawodowej? Podczas pracy zdobywasz cenny rozwój osobisty i zawodowy oraz szeroki wachlarz umiejętności miękkich i fachowych kompetencji.  Wewnętrzne szkolenia zawodowe pozwalają na ciągły rozwój i podwyższanie swoich umiejętności. To Ty tworzysz korzenie firmy. Możesz piąć się w górę i samemu wybrać swoją ścieżkę kariery zawodowej. Jeżeli lubisz stawiać sobie wysoko poprzeczkę, chcesz rozwijać się każdego dnia, oraz pomagać w rozwoju innym, mierz wyżej! Angażując się w życie firmy i stawiając sobie jasne cele, dążąc z determinacją do ich realizacji sam tworzysz swoja przyszłość. Call center daje realne możliwości awansu na różnych szczeblach kariery zawodowej. Wykazujesz się zdolnościami analitycznymi i masz cechy przywódcze? Kształć się na stanowisko Team Managera i zarządzaj zespołem. Świetnie komunikujesz się z ludźmi? Inspirujesz innych? Wspierasz kolegów w realizacji celów? Rozpocznij swoją ścieżkę kariery jako Trener i przekazuj swoją wiedzę innym. Interesujesz się psychologią i chcesz być w przyszłości Head Hunterem? Wstąp do działu HR.

Jeżeli jesteś osobą otwartą na dialog i potrafisz odważnie mówić oraz uważnie słuchać, wykorzystaj to i zacznij planować swoją ścieżkę kariery zawodowej!

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›