Szukasz profesjonalnego contact center? wybieraj najlepszych!

CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.

Nasze liczby

niemal 1500
stanowisk konsultanckich
kilka tysięcy
Konsultantów
9 lokalizacji
sprzedażowych w 7 miastach Polski
Back Office
własny oddział Back Office
kilkadziesiąt
projektów prowadzonych jednocześnie
60 Klientów
w portfolio
100 000
rozmów każdego dnia
17 branż
doświadczenie w obsłudze

Dziś i jutro

Jesteśmy firmą należącą do grupy spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki: Call Center Inter Galactica, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a oddziały w aż 9 miastach w całej Polsce.




Utrzymanie i rozwój naszego biznesu CCIG opiera na 3 filarach:

Filar 1 – kreatywni ludzie

czyli: wyspecjalizowane działy wsparcia, doświadczona kadra menedżerska, atmosfera sprzyjająca kreatywności, ścieżki rozwoju i zarządzanie talentami, kompleksowy system motywacyjny, koncentracja na celach indywidualnych i zespołowych, dbałość o partnerskie relacje, szacunek i wspólne wartości.

Filar 2 – elastyczne procesy

czyli: płynna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, efektywna sprzedaż, rekrutacja, sprawne wdrażanie nowych projektów, controlling i raportowanie, procesy logistyczne, obsługa Klienta, monitoring i utrzymanie jakości, zwroty i reklamacje, back office.

Filar 3 – nowoczesne technologie

czyli: własny system operacyjny, narzędzia klasy BI i BPM, gwarancja ciągłości pracy operacyjnej, infrastruktura IT, autorskie aplikacje, komplementarne rozwiązania, centrum monitorowania, możliwość integracji z systemami i aplikacjami zewnętrznymi.

Zawsze

# Misja

Łączymy światy naszych Kontrahentów i ich Klientów w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Każdego dnia wychodzimy poza utarte ścieżki, czerpiemy inspirację z tego, że każdy jest wyjątkowy, jutro chcemy ulepszać już dziś, pamiętając, że zawsze warto porozmawiać.

# Wizja

Dążymy do tego, aby stać się contact center pierwszego wyboru na każdym rynku, na którym działamy, opierając nasz rozwój na ludziach, procesach i technologiach.

# Wartości

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›