OMNICHANNEL

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Omnichannel

88% Klientów kupuje produkty i usługi w innym kanale dystrybucji, niż pierwotnie się o nich dowiedzieli

82% używa smartfona, aby porównać produkty/usługi

21% kupuje produkty/usługi w więcej niż 4 kanałach dystrybucji

 

W CCIG wiemy, że dzisiaj Klienci:

  • mają większą świadomość relacji ceny, do jakości (i często je porównują)
  • oczekują jak największego wyboru (nie tylko produktów i usług, ale również – sprzedawców)
  • mają potrzebę przejmowania kontroli nad procesem zakupowym (kiedy, gdzie i jak)
  • żądają natychmiastowego dostępu (i gratyfikacji za swoją decyzję)
  • są w samym centrum ekspansji technologicznej (a my mamy obowiązek za nią nadążyć)

 

Nasza komunikacja z Klientem oparta jest na pełnej personalizacji, co sprawia, że przygotowana dla niego oferta nie tylko stanowi odpowiedź na jego potrzeby, ale jest też bardzo osobista.

Naszym celem jest zrozumienie oczekiwań Twojego Klienta po to, aby odpowiedzieć na nie dokładnie w taki sposób, w jaki potrzebuje, i w momencie, kiedy tego potrzebuje. Chcemy być blisko na każdym etapie jego decyzji zakupowej.

To właśnie, dlatego wykorzystujemy i integrujemy ze sobą wszystkie dostępne kanały komunikacji z Klientem – zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, aby dotrzeć do Klienta, pozyskać go i utrzymać. Wszystko po to, aby przez maksymalizację szans sprzedażowych, zwiększenie lojalności Klientów, pełną personalizację procesu obsługi Klienta oraz wzrost satysfakcji oraz wygody zakupu i korzystania z produktów/usług zagwarantować wzrost przychodów naszych Kontrahentów.

Using our website you agree to our use of cookies in order to adapt to your preferences and to ensure the website use is convenient. To learn more about cookies and how we use them, click here ›