KONTROLA JAKOŚCI

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Kontrola Jakości

Kontrola Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających bezpośredni wpływ na obsługę klienta. W naszej organizacji dysponujemy wewnętrznym Działem Kontroli Jakości, który na bieżąco kontroluje jakość prowadzonych rozmów. Dzięki przystosowanych do specyfiki projektu narzędziom kontrolerów w szybki i efektywny sposób jesteśmy w stanie wskazać obszary wymagające korekty. Dział Kontroli Jakości (DKJ) przekazuje wyniki kontrolowanych obszarów do Team Leaderów odpowiedzialnych za dany zespół oraz naszych kontrahentów. Dane te są analizowane i wykorzystywane do codziennej pracy z konsultantami.

Tworzymy różne karty monitoringu, w zależności od rodzaju kampanii i jej specyfiki (np. inne karty stosowane są dla oceny rozmów kampanii infolinijnych, inne zaś dla oceny rozmów kampanii sprzedażowych, livechat itd.). Jesteśmy w stanie dostosować standardy ocen, żeby odpowiadały on tym na kartach jakościowych firm, dla których świadczymy usługi.

Using our website you agree to our use of cookies in order to adapt to your preferences and to ensure the website use is convenient. To learn more about cookies and how we use them, click here ›