BADANIA

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Badania

Od lat proponujemy naszym Kontrahentom kompleksowe rozwiązania zarówno w przygotowaniu jak i realizacji projektów badawczych wykonywanych techniką CATI. Przy większości realizowanych projektów nasz zespół tworzy scenariusze rozmowy, pomaga dobrać odpowiednią grupę docelową oraz przeprowadza badania ankietowe zgodnie z ustalonymi wytycznymi. Przy badaniach CATI każdorazowo dostarczamy naszym kontrahentom szczegółowe raporty wynikowe zawierające zaawansowane analizy zgromadzonych danych.

Wykorzystanie zaawansowanych systemów informatycznych, pełna kontrola i planowość czynności badawczych począwszy od bazy danych respondentów poprzez dystrybucję połączeń do ankieterów telefonicznych, sprawia, że realizując ilościowe badania marketingowe potrafimy optymalizować procesy docierając do jak największej ilości respondentów.

Dzięki wyspecjalizowanym ankieterom telefonicznym wraz z dobrze zorganizowanym zapleczem technicznym zapewniamy realizację dużej ilości wywiadów w krótkim czasie, bieżącą kontrolę jakości, którą zapewnia wewnętrzny dział kontroli jakości oraz łatwy dostęp do wyników każdego dnia.

Gwarantujemy niskie koszty realizacji badań CATI w porównaniu z tradycyjnymi technikami, możliwość dotarcia do ściśle wyselekcjonowanej grupy respondentów, szeroki zakres zastosowania (badania konsumenckie, firmowe badania rynku, badania społeczne, badania satysfakcji klientów), pytania wielopoziomowe oraz randomizację odpowiedzi.

Using our website you agree to our use of cookies in order to adapt to your preferences and to ensure the website use is convenient. To learn more about cookies and how we use them, click here ›