Job offer

Specjalista infolinii obsługowej z j. francuskim - Warszawa

CCIG Group to największa w Polsce firma z branży call i contact center, cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów,  a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu wspólnych sukcesów. 

Jeśli szukasz pracy, w której będziesz rozwijać się w zakresie kompetencji językowych, aplikuj do nas! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


RESPONSIBILITIES

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • bieżącą obsługę infolinii dotyczącą godzin otwarcia restauracji, adresów, menu, akceptacji i realizacji płatności  i statusu złożonych zamówień,
  • przyjmowanie i obsługę reklamacji, rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
  • obsługę Klientów Programu Lojalnościowego,
  • procesowanie zamówień, płatności, obsługę reklamacji związanych z procesem dostaw.

REQUIREMENTS

Poszukujemy osób;, które:

  • znają j. francuski na poziomie B2,
  • są komunikatywne, lubią pracę z ludźmi,
  • umieją pracować pod presją czasu, są dokładne i nastawione na realizację celów.

Mile widziane:

  • status studenta (studenci studiów zaocznych bądź dziennych),
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1.

WE'RE OFFERING

Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie godzinowe i premie,
  • wypłatę 2 razy w miesiącu (premie wypłacamy w tym samym miesiącu!),
  • możliwość współpracy w od poniedziałku do niedzieli na różnych zmianach,
  • możliwość pracy w weekendy,
  • szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
  • wsparcie przełożonego i trenera,
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›