Job offer
Specjalista infolinii obsługowej z j. francuskim - Warszawa
CCIG Group to największa w Polsce firma z branży call i contact center, cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu wspólnych sukcesów.
Jeśli szukasz pracy, w której będziesz rozwijać się w zakresie kompetencji językowych, aplikuj do nas! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
RESPONSIBILITIES
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- bieżącą obsługę infolinii dotyczącą godzin otwarcia restauracji, adresów, menu, akceptacji i realizacji płatności i statusu złożonych zamówień,
- przyjmowanie i obsługę reklamacji, rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
- obsługę Klientów Programu Lojalnościowego,
- procesowanie zamówień, płatności, obsługę reklamacji związanych z procesem dostaw.
REQUIREMENTS
Poszukujemy osób;, które:
- znają j. francuski na poziomie B2,
- są komunikatywne, lubią pracę z ludźmi,
- umieją pracować pod presją czasu, są dokładne i nastawione na realizację celów.
Mile widziane:
- status studenta (studenci studiów zaocznych bądź dziennych),
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1.
WE'RE OFFERING
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie godzinowe i premie,
- wypłatę 2 razy w miesiącu (premie wypłacamy w tym samym miesiącu!),
- możliwość współpracy w od poniedziałku do niedzieli na różnych zmianach,
- możliwość pracy w weekendy,
- szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
- wsparcie przełożonego i trenera,