Job offer

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem szwedzkim (Warszawa) - Warszawa

Łączy nas to co nas różni, dlatego nasze zespoły tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 11 miastach. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie i w Trójmieście w ramach nowego projektu, poszukujemy osób, które biegle posługują się językiem szwedzkim. Jeżeli cenisz w pracy entuzjazm i dobrą atmosferę, dołącz do nas i przekonaj się, jak wygląda praca z najlepszymi z branży, podejmij ciekawe, ambitne wyzwania, zdobądź kolejne doświadczenia zawodowe i rozwiń swoje kompetencje w nowej roli. Czeka na Ciebie dużo nowej wiedzy!


RESPONSIBILITIES

Twoje zadania:

  • bieżąca obsługa klientów i kierowców korzystających z aplikacji do zamawiania przejazdów.

REQUIREMENTS

Nasze oczekiwania:

  • znajomość języka szwedzkiego na poziomie C1,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, doskonała organizacja pracy własnej.

WE'RE OFFERING

Oferujemy dla Ciebie:

  • atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
  • okresowe premie za polecenia znajomych - tym samym możliwość współpracy ze znajomymi,
  • możliwość pracy od poniedziałku do niedzieli na każdej zmianie, w tym na zmianie nocnej,
  • profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy -
  • pomoc oraz wsparcie doświadczonych trenerów projektu i ciągłe wsparcie przełożonego,
  • rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
  • swobodny dress code i świetną atmosferę!
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›