Wszystkie publikacje eksperckie CCIG Group

9 listopada 2018

Jak wypromować firmę w internecie?

W połowie roku 2018, użytkowników tzw. social mediów było na świecie 196 miliardów i zapewne liczba ta nie zmieniła się na naszą korzyść jako przedsiębiorców. Co ważniejsze, w poprzednim roku użytkowników było mniej o trzynaście procent, stąd konkluzja o naprawdę gwałtownym rozwoju wpływu internetu na wszelkie sfery życia. Jak donosi sam Facebook, posiada ponad 2 miliardy aktywnych userów miesięcznie na całym globie.  Sami zatem doskonale wiecie jak reklamować firmę w internecie - Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn… długo by jeszcze wymieniać. Doskonale wiecie, ponieważ każdy posiadający prywatne konto na popularnie zwanych SoMe, promuje firmę, którą sam jest - swój wizerunek. Zatem potencjalni nowi przedsiębiorcy, start-up’y oraz wszystkie w zasadzie firmy, które ignorują potęgę zasięgu i wpływ mediów społecznościowych, tracą ciągle rosnący udział w komunikacji ze swoimi odbiorcami. Social Media jednym mogą czasami nie być wystarczającym faktorem do osiągnięcia celów i przy wypromowaniu firmy z ich udziałem, możemy niedosyt lub niezadowolenie. WIadomo, że gdzieś finalnie w swoich zamiarach dążymy do zwiększania sprzedaży i zysków. Tutaj bardzo przydatne będą pozostałe narzędzia marketingu internetowego, z których na pewno przynajmniej jedno lub dwa pomogą sprzedawać. O jakich trzeba wspomnieć? Na pewno strona www, odpowiednio przygotowana i dopasowana do produktu. Jeżeli np. chcemy wypromować firmę i sprzedawać np. buty - niezbędny jest sklep internetowy, jakich obecnie dużo na rynku. Jeżeli prowadzimy usługi outsourcingu, strona powinna być również przygotowana pod nasz produkt i target. Dodatkowo wszelkie narzędzia, które będą wspierały zarówno stronę www, jak i całą firmę np. e-mail marketing, czaty, komunikatory czy formularze kontaktowe o działaniach SEM i SEO nawet nie mówiąc.. Naturalnie musimy być w ciągłym kontakcie ze swoimi odbiorcami i na bieżąco (o ile to możliwe) odpowiadać na ich rozterki i zapytania. Jednym słowem prowadzić ciągła komunikację, szczególnie on-line, gdzie dostaje się najwięcej zapytań.Ponownie - Jak promować firmę w internecie? Z głową i kompleksowo, przygotowujac sobie plan działania, monitorować rynek, konkurencję i sfery internetu, które nas interesują. Promowanie firmy on-line jest obecnie czymś, jak to mówią “must have”, lecz dobór narzędzi, metod i technik marketingu internetowego zostaje po stronie firmy, przedsiębiorcy czy specjalistów, a na jego wpływ ma wiele czynników. Warto wziąć ich jak najwięcej pod uwagę podczas planowania swojej własnej, unikatowej promocji firmy.
22 października 2018

Czy warto inwestować w marketing wewnętrzny?

Według teorii Philipa Kotlera, jednego z prekursorów i najbardziej znanych autorów książek o zarządzaniu w marketingu, strategia firmy powinna być przekazana w odpowiedni sposób klientowi wewnętrznemu, czyli wszystkim pracownikom firmy.
28 sierpnia 2018

Student czy 50+? Zaprzeczamy stereotypom.

Przyjęło się, że praca w call center jest skierowana wyłącznie dla studentów oraz uczniów, którzy szukają swojego pierwszego doświadczenia zawodowego.
28 sierpnia 2018

Jak angażujemy konsultantów w życie organizacji?

Zaangażowany pracownik to pracownik efektywny, więc CCIG wychodzi naprzeciw potrzebom młodych osób. Nasi współpracownicy są korzeniami firmy i to oni tworzą ją od podstaw. Zależy nam, aby mieli swobodę wykonywania pracy i byli zaangażowani w swoje działania, bo od zaangażowania pracowników zależy sukces firmy.
6 lipca 2018

Infolinia – informacja telefoniczna – Helpdesk.

Infolinia - czym jest tak naprawdę i co o niej wiesz? Czyli powszechnie znany HelpDesk.
13 czerwca 2018

Wynajem Call Center – wirtualne call center czy in-house?

Zastanawiasz się czy inwestować w in-house czy wynająć call center dla swojej firmy? Koniecznie przeczytaj ten artykuł i poznaj 5 powodów dlaczego wynajem call center jest lepsze od in-house.
24 czerwca 2016

5 wskazówek: jak być top sprzedawcą

Ucz się - słuchaj - pracuj. Dodaj do tego zaangażowanie i uśmiech, a staniesz na drodze do bycia najlepszym z najlepszych.
10 listopada 2015

Czas na lepszy model, czyli o ewolucji sprzedaży

Od zakupów jedynie w sklepie stacjonarnym, później internetowym, przez obsługę multichannel, crosschannel, przeszliśmy do rzeczywistości omnichannel. Czyli jakiej? Wyjaśniamy.