Wszystkie publikacje eksperckie CCIG Group

17 lipca 2019

Utożsamianie się z firmą, zaangażowanie i motywacja

Czy możliwym jest stworzenie miejsca pracy, w którym będziemy zawsze w pełni zmotywowani i zaangażowani w rozwój organizacji?
22 kwietnia 2019

Czy zasada kija i marchewki działa?

Metoda ta jest znana i wykorzystywana była powszechnie w większości organizacji przez wiele lat, ale czy to znaczy, że zawsze warto ją stosować? Czy działa?
10 kwietnia 2019

Outsourcing Call Center i komunikacja z Klientem

Outsourcing usług jest obecnie bardzo powszechnym zjawiskiem. Stosowanym przez firmy z bardzo różnych branż uważany jest za jeden z lepszych modeli...
20 marca 2019

Omnichannel i Obsługa Klienta w Sieci

Każdy, kto spotyka się z pojęciem Omnichannel po raz pierwszy, niekoniecznie rozszyfruje je z marszu...
22 stycznia 2019

Kim jest i jak motywować pokolenie Z?

Obecnie firmy stawiają czoła nowemu pokoleniu Z. Oczekiwania oraz podejście do życia młodych osób jest dużym wyzwaniem dla pracodawców. Muszą oni często dostosowywać warunki pracy do nowych trendów na rynku.[:]
9 listopada 2018

Jak wypromować firmę w internecie?

W połowie roku 2018, użytkowników tzw. social mediów było na świecie 196 miliardów i zapewne liczba ta nie zmieniła się na naszą korzyść jako przedsiębiorców. Co ważniejsze, w poprzednim roku użytkowników było mniej o trzynaście procent, stąd konkluzja o naprawdę gwałtownym rozwoju wpływu internetu na wszelkie sfery życia. Jak donosi sam Facebook, posiada ponad 2 miliardy aktywnych userów miesięcznie na całym globie.  Sami zatem doskonale wiecie jak reklamować firmę w internecie - Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn… długo by jeszcze wymieniać. Doskonale wiecie, ponieważ każdy posiadający prywatne konto na popularnie zwanych SoMe, promuje firmę, którą sam jest - swój wizerunek. Zatem potencjalni nowi przedsiębiorcy, start-up’y oraz wszystkie w zasadzie firmy, które ignorują potęgę zasięgu i wpływ mediów społecznościowych, tracą ciągle rosnący udział w komunikacji ze swoimi odbiorcami. Social Media jednym mogą czasami nie być wystarczającym faktorem do osiągnięcia celów i przy wypromowaniu firmy z ich udziałem, możemy niedosyt lub niezadowolenie. WIadomo, że gdzieś finalnie w swoich zamiarach dążymy do zwiększania sprzedaży i zysków. Tutaj bardzo przydatne będą pozostałe narzędzia marketingu internetowego, z których na pewno przynajmniej jedno lub dwa pomogą sprzedawać. O jakich trzeba wspomnieć? Na pewno strona www, odpowiednio przygotowana i dopasowana do produktu. Jeżeli np. chcemy wypromować firmę i sprzedawać np. buty - niezbędny jest sklep internetowy, jakich obecnie dużo na rynku. Jeżeli prowadzimy usługi outsourcingu, strona powinna być również przygotowana pod nasz produkt i target. Dodatkowo wszelkie narzędzia, które będą wspierały zarówno stronę www, jak i całą firmę np. e-mail marketing, czaty, komunikatory czy formularze kontaktowe o działaniach SEM i SEO nawet nie mówiąc.. Naturalnie musimy być w ciągłym kontakcie ze swoimi odbiorcami i na bieżąco (o ile to możliwe) odpowiadać na ich rozterki i zapytania. Jednym słowem prowadzić ciągła komunikację, szczególnie on-line, gdzie dostaje się najwięcej zapytań.Ponownie - Jak promować firmę w internecie? Z głową i kompleksowo, przygotowujac sobie plan działania, monitorować rynek, konkurencję i sfery internetu, które nas interesują. Promowanie firmy on-line jest obecnie czymś, jak to mówią “must have”, lecz dobór narzędzi, metod i technik marketingu internetowego zostaje po stronie firmy, przedsiębiorcy czy specjalistów, a na jego wpływ ma wiele czynników. Warto wziąć ich jak najwięcej pod uwagę podczas planowania swojej własnej, unikatowej promocji firmy.
22 października 2018

Czy warto inwestować w marketing wewnętrzny?

Według teorii Philipa Kotlera, jednego z prekursorów i najbardziej znanych autorów książek o zarządzaniu w marketingu, strategia firmy powinna być przekazana w odpowiedni sposób klientowi wewnętrznemu, czyli wszystkim pracownikom firmy.
28 sierpnia 2018

Student czy 50+? Zaprzeczamy stereotypom.

Przyjęło się, że praca w call center jest skierowana wyłącznie dla studentów oraz uczniów, którzy szukają swojego pierwszego doświadczenia zawodowego.
28 sierpnia 2018

Jak angażujemy konsultantów w życie organizacji?

Zaangażowany pracownik to pracownik efektywny, więc CCIG wychodzi naprzeciw potrzebom młodych osób. Nasi współpracownicy są korzeniami firmy i to oni tworzą ją od podstaw. Zależy nam, aby mieli swobodę wykonywania pracy i byli zaangażowani w swoje działania, bo od zaangażowania pracowników zależy sukces firmy.
6 lipca 2018

Infolinia – informacja telefoniczna – Helpdesk.

Infolinia - czym jest tak naprawdę i co o niej wiesz? Czyli powszechnie znany HelpDesk.
13 czerwca 2018

Wynajem Call Center – wirtualne call center czy in-house?

Zastanawiasz się czy inwestować w in-house czy wynająć call center dla swojej firmy? Koniecznie przeczytaj ten artykuł i poznaj 5 powodów dlaczego wynajem call center jest lepsze od in-house.
24 czerwca 2016

5 wskazówek: jak być top sprzedawcą

Ucz się - słuchaj - pracuj. Dodaj do tego zaangażowanie i uśmiech, a staniesz na drodze do bycia najlepszym z najlepszych.