Wszystkie publikacje eksperckie CCIG Group

6 maja 2021

Rekrutacja on-line – łatwiej czy trudniej?

[…]
22 kwietnia 2021

“Praca na słuchawce” – bezcenne doświadczenia z CC

[…]
8 kwietnia 2021

Kompetencje konsultanta – rozwiń skrzydła w CC

[…]
25 marca 2021

Praca zdalna – wady i zalety.

[…]
12 marca 2021

Jak z Konsultanta stać się liderem?

[…]
4 października 2020

Jak zmieniła się rekrutacja na przestrzeni 10 lat?

Ostatnia dekada, czyli lata 2010-2020 utwierdzają nas w tym, że biznes i technologia bardzo dynamicznie się rozwijają...
17 września 2020

Telefoniczny Doradca Klienta – czym się zajmuje na co dzień?

Branża Call Center w ostatnich latach przeszła wiele zmian i cały czas się rozwija...
31 sierpnia 2020

Przepis na rotację. Czy jest jakiś uniwersalny?

XXI wiek czyli czasy, w których obecnie żyjemy charakteryzują się dynamiką, rozwojem i dążeniem do zdobywania informacji...
29 lipca 2020

Zaangażowanie w komunikację wewnętrzną

Komunikowanie się wewnątrz organizacji jest jednym z najistotniejszych wyzwań dzisiejszych firm...
9 lipca 2020

Master of Business – symbol CCIG Częstochowa

Pierwsza nasza gala odbyła się 01.02.2018 r. i od tamtej pory było już V edycji, kolejnej już nie możemy się doczekać...
1 lipca 2020

Jak przygotować i przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?

Obecny rynek pracy jest bardzo dynamiczny i rozwojowy. Specjaliści z obszarów HR stoją przed bardzo dużym wyzwaniem...
24 czerwca 2020

Wartościowanie stanowisk pracy

Proces wartościowania stanowisk pracy polega na uporządkowaniu polityki wynagradzania...