Pobierz
CCIG

E-book: PO‑CALL‑EI, czyli jak krok po kroku efektywnie dotrzeć do klienta

CCIG

Czy Twój Klient lubi rozmawiać przez telefon? A może woli anonimowo zasięgnąć informacji na stronie internetowej albo w ogóle nie odbiera sms-ów, bo ciągle obserwuje znajomych na Facebooku? Czy każdy kanał jest dobry, aby dotrzeć, utrzymać i pozyskać klienta? Czy wiesz gdzie i kiedy będzie miał ochotę na kontakt z Twoim produktem lub usługą?

Chcesz wiedzieć, jak rozmawiać ze swoim klientem? Ściągnij e‑book:  PO‑CALL‑EI, czyli jak krok po kroku efektywnie dotrzeć do klienta.

POBIERZ ZA DARMO!

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›