USŁUGI

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Usługi

Zastanawiasz się, jak zoptymalizować działania wewnętrznego call center? A może rozważasz outsourcing usług contact center? Myślisz o tym, czy można sprzedawać więcej? W zakresie usług call i contact center – w sektorze usług BPO – możesz na nas liczyć. Na co dzień podejmujemy szereg działań budujących wizerunek naszych Kontrahentów w oczach ich Klientów. Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia, pozostajemy otwarci na zmiany, jakie mają miejsce na obsługiwanych rynkach. Nieustannie monitorujemy i analizujemy otoczenie, słuchamy potrzeb naszych Klientów i staramy się zrozumieć ich pragnienia. Naszym celem jest, aby być contact center pierwszego wyboru. Twojego wyboru.

Działając na rynku od 2002 roku jako lider branży call center wiemy, co decyduje o sukcesie wielokanałowego call center. Na naszą pozycję pracują konkretne działania i osiągnięcia. Wyspecjalizowani Telefoniczni Doradcy Klienta, wysoki serwis usług i maksymalna skuteczność, komunikacja na najwyższym poziomie, optymalne warunki lokalowe i kapitał infrastrukturalny, autorskie oprogramowania, indywidualna opieka projektu – to połączenie zapewnia nam wszechstronność i zrozumienie biznesu.

Realizując projekty :

  • gwarantujemy efektywne zarządzanie kampaniami
  • zapewniamy bezpieczeństwo informacji i ciągłości operacyjnej
  • oferujemy pełne wsparcie technologiczne

Mamy doświadczenie w obsłudze większości sektorów produkcyjnych i usługowych, w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta realizując między innymi:

  • infolinie informacyjne
  • sprzedaż telefoniczną
  • pozyskiwanie leadów
  • obsługę reklamacji
  • obsługę e-mail
  • wprowadzenie formularzy papierowych (OCR)
  • obsługę backoffice
  • ilościowe badania marketingowe (badania CATI)
  • kontrolę jakości

Na co dzień wykorzystujemy i integrujemy ze sobą wszystkie dostępne kanały komunikacji z Klientem – zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, aby dotrzeć do Klienta, pozyskać go i utrzymać.

  • kontakt telefoniczny (inbound/outbound)
  • sms/mms
  • fax
  • tradycyjny list
  • e-mail
  • live chat
Durch die Nutzung unserer Website akzeptieren Sie, dass wir Cookies verwenden, um die Website Ihre Präferenzen anzupassen und Ihnen die Benutzung vom Service zu erleichtern. Für mehr Informationen zu den Cookies und deren Nutzung, hier klicken ›