OBSŁUGA KLIENTA

Od 17 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktówi usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.

Obsługa Klienta

Obsługa serwisów konsumenckich jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się gałęzi z sektora usług BPO.

Jako lider branży call center dostarczamy najwyższej jakości usługi i narzędzia do wielokanałowej obsługi Klientów. Zadowolenie z realizowanych przez

nas usług w zakresie obsługi klienta przekłada się na postrzeganie marek naszych Kontrahentów, przekonanie o wysokiej jakości produktów oraz wzrost lojalności Klientów. W ramach realizowanych projektów obsługujemy infolinie informacyjne,  w ramach których udzielamy porad, ale również specjalizujemy się w obsłudze infolinii technicznych, gdzie przyjmujemy zgłoszenia napraw, reklamacji, wnioski czy skargi, rejestrujemy zgłoszenia i

rozwiązania, monitorujemy pracę serwisów, śledzimy naprawy, obsługujemy korespondencję.

Nasze infolinie gwarantują: wysoki service level, wzrost satysfakcji i lojalności Klientów, poprawę wizerunku, a co najważniejsze staramy się realizować obsługę Klienta w taki sposób, aby widoczny był wzrost sprzedaży, co z sukcesem obserwujemy każdego dnia.

Durch die Nutzung unserer Website akzeptieren Sie, dass wir Cookies verwenden, um die Website Ihre Präferenzen anzupassen und Ihnen die Benutzung vom Service zu erleichtern. Für mehr Informationen zu den Cookies und deren Nutzung, hier klicken ›