Chatbot

Skuteczne Call Center na pierwszym miejscu stawia Klienta, dlatego dąży do spełnienia jego oczekiwań. Nowoczesny Klient w dzisiejszych czasach coraz częściej odchodzi od tradycyjnych form kontaktu na rzecz tych bardziej nowoczesnych tj. chat. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii mamy możliwość obsługi nieskończonej ilości Klientów w jednym czasie.
rynek
0 +
lat doświadczenia
24-7
0 /7
dostępność
klienci
ILOŚĆ OBSŁUŻONYCH KLIENTÓW
premie
0 %
natychmiastowych odpowiedzi

Chatbot – opis narzędzia

Chatbot to narzędzie pozwalające na automatyzację komunikacji z klientem. Ideą przyświecającą technologii ChatBota jest szybkość wdrożenia (instalacja na dowolnej stronie www, w aplikacji webowej lub mobilnej) oraz prostota konfiguracji. Z zasady budowanie bota ma być maksymalnie intuicyjne i opiera się na konfiguracji z gotowych elementów – pól tekstowych, przycisków, obrazków, kart produktów, karuzeli produktów, itp. Konfiguracja polega na tworzeniu interakcji między rozmówcą (klientem, użytkownikiem) a botem. Interakcje mogą być wielowątkowe, powiązane wielopoziomowymi zależnościami. Tworzenie poszczególnej rozmowy w ramach interakcji rozpoczyna się od zdefiniowania pola “user says” i budowania pożądanych scenariuszy odpowiedzi.

Chatbot – zastosowanie

Narzędzie chatbot wykorzystywane jest do obsługi Klientów na Twojej stronie internetowej, jego głównym zadaniem jest natychmiastowa pomoc Klientowi. Chatbot może odpowiadać na najczęściej zadawane pytania przez Twoich Klientów, związane z takimi obszarami jak:

  • rozliczenia
  • dni i godzin pracy
  • opis procesu zamówienia
  • status sprawy
  • przyjmowanie zamówień
  • obsługa procesu reklamacji

Algorytm działania Chatbota

ChatBot wyposażony jest w autorski Matching System – dopasowywania odpowiedzi na wpisane przez klienta pytania w oparciu o Machine Learninig oraz/lub Keywords. Algorytm Machine Learning analizuje wpisany przez użytkownika tekst (frazę) i w oparciu o wynik analizy (Confidence Score) dopasowuje odpowiedzi z zaprogramowanego zakresu. Oprócz rozpoznawania fraz można też posłużyć się rozpoznawaniem słów kluczowych (Keywods). Obie te metody mogą też być wykorzystane jednocześnie.

Dodatkowo elastyczny kod aplikacji, zwłaszcza w odniesieniu do dostępnych webhooków umożliwia łączenie ChatBot, a w zasadzie stworzonych w jego ramach interakcji, z zewnętrznymi bazami danych.

Machine Learning

Machine Learning jest jednym z wykorzystanych w ChatBot mechanizmów dopasowywania (matching systems) danych wejściowych wprowadzonych przez użytkownika w postaci słów, fraz, ciągu znaków do skonfigurowanych w bocie pól “user says”. Pola te definiują przewidywany sposób, w jaki z botem będzie się komunikował użytkownik. Dopasowywanie danych wejściowych w ramach zastosowanych mechanizmów opiera się na mechanizmie confidence score, w ramach którego zaprogramowane jest, z jak dużą dokładnością bot rozpoznaje wprowadzone przez użytkownika dane wejściowe. Confidence score można konfigurować w panelu administracyjnym.

Korzyści

Wzrost szybkości obsługi
Zwiększenie zadowolenia Klienta
Optymalizacja kosztów
Dostępny całodobowo
Budowanie wizerunku firmy przyjaznej Klientowi

Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

    ZAPYTAJ O OFERTĘ
    polski