Callback

Zdobywanie zadowolenia Klienta nigdy nie było tak istotne jak dzisiaj. Dlatego zadanie, które przed sobą stawiają nowoczesne firmy to zapewnienie wszystkim potencjalnym Klientom szybkiego i łatwego kontaktu z Twoją firmą. Callback daje takie możliwości i gwarantuje, że żaden każdy Klient zostanie zauważony.
telefon
0 +
callbacków miesięcznie
call-center
0 +
konsultantów
jezyki-swiata
0 %
skutecznych oddzwonień
CCIG - Usługi - Callback - ikona

Jak działa Callback?

Callback to technologia używana tam gdzie liczy się czas – w niespełna pół minuty od zainicjowania kontaktu ze strony klienta następuje połączenie z konsultantem gotowym do rozmowy. Funkcjonalność jaką jest callback stosuje się na stronach internetowych, aby dać Twojemu klientowi możliwość natychmiastowej rozmowy. Narzędzie to wspomaga proces sprzedaży i jest bardzo często wybieraną formą kontaktu przez klientów. Łatwość i szybkość wdrożenia to zdecydowanie największe zalety technologii callback. Odpowiednio skonfigurowany callback zachęca klienta do podjęcia interakcji poprzez wyświetlanie pop-up’ów z propozycją nawiązania kontaktu z konsultantem. Jest to świetna alternatywa dla kanału mailowego, formularzy kontaktowych.

Zastosowanie

  • Wsparcie procesu sprzedaży
  • Obsługa klienta
  • Helpdesk
  • Infolinia reklamacyjna
CCIG - Callback - ikona

Korzyści

Satysfakcja klienta
Wzrost sprzedaży
Wzrost zadowolenia klienta
Redukcja odrzuconych połączeń
Skrócenie czasu obsługi
Łatwa integracja z innymi narzędziami

Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

    ZAPYTAJ O OFERTĘ
    polski

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.