Głównym czynnikiem decydującym o podjęciu pracy w call center przez kandydata jest informacja o wynagrodzeniu, którą otrzymuje zazwyczaj na rozmowie rekrutacyjnej. Nie bez znaczenia pozostają również możliwości rozwoju w przedsiębiorstwie, lokalizacja biura czy atrakcyjność przyszłego stanowiska. Nie są to jednak wszystkie składowe idealnego miejsca pracy.
Na obecnym rynku dział HR musi precyzyjnie opisać warunki zatrudnienia zarówno w ogłoszeniach rekrutacyjnych, jak i później na rozmowie kwalifikacyjnej. Oprócz wyżej wymienionych aspektów pracy, coraz większą wagę przykłada się do dodatkowych benefitów. Są to pozapłacowe korzyści, które otrzymuje pracownik call center. Benefity mają za zadanie zwiększyć wydajność zatrudnionych, jak i zredukować do minimum rotację w organizacji. Za pomocą dodatkowych profitów można również motywować oraz nagradzać osoby, które wykazują się zaangażowaniem i lojalnością wobec przedsiębiorstwa.
Dział HR, jak i zarządzający firmą stają przed dużym wyzwaniem – przygotowaniem jak najlepszych warunków zatrudnienia. Pracownik call center może liczyć na korzyści zarówno płacowe, jak i pozapłacowe. System benefitów jest przygotowywany z uwzględnieniem potrzeb zatrudnionej grupy osób i ich wymaganiami.
Praca w call center jest przede wszystkim skierowana dla osób młodych. W związku z tym firma personalizuje zakres dostępnych korzyści dodatkowych. Student dzienny łączący aktywność zawodową z uczelnią będzie zadowolony z rabatów, które otrzyma na zamówione posiłki czy wyjścia do barów lub restauracji. Dużą popularnością cieszą się również zniżki do klubów sportowych czy siłowni. Pracodawca interesujący się zdrowiem osób zatrudnionych zadba także o darmowy dostęp do świeżych owoców.
Praca dla studentów dziennych wymaga wprowadzenia specyficznych korzyści dla pracowników. Często warunkiem przyjęcia oferty przez kandydata jest elastyczny wymiar czasu pracy. Pracodawca zatrudniający taką grupę osób powinien przygotować system, który pozwala bez większych problemów dostosować godziny wymaganej obecności w firmie do możliwości pracownika.
Nie bez znaczenia pozostaje także redukowanie stresu podczas pracy w call center. Firmy starają się zapewniać dostęp do pokoi czy stref relaksu. Już kilka minut w takim pomieszczeniu pozwala odprężyć się pracownikowi, a co za tym idzie zwiększyć jego późniejszą efektywność i kreatywność.
W obecnym czasie dział HR staje przed trudnym zadaniem. Oferta pracy musi być przygotowana w sposób zapewniający nie tylko bezpieczeństwo finansowe dla przyszłego pracownika, ale i również powinna proponować dodatkowe korzyści. Benefity pozapłacowe mogą stanowić ostateczny czynnik, który zdecyduje o przyjęciu oferty przez osobę poszukującą pracy.
autor: Agnieszka Krupa
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__lc_cid | 2 years | This is an essential cookie for the website live chat box to function properly. |
__lc_cst | 2 years | This cookie is used for the website live chat box to function properly. |
__oauth_redirect_detector | past | This cookie is used to recognize the visitors using live chat at different times inorder to optimize the chat-box functionality. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_5QLCQFF42K | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gat_gtag_UA_10130161_1 | 1 minute | Set by Google to distinguish users. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |