Do pobrania
Elżbieta Gładkowska

To się czyta: darmowe e-booki od CCIG

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.


Jak znaleźć sposób, żeby w codzienności przepełnionej różnymi komunikatami dotrzeć do swojego obecnego i przyszłego klienta? Jak wyprzedzać jego oczekiwania? Jak być blisko niego wtedy, kiedy tego potrzebuje. I w sposób, w jaki lubi? Przeczytaj o tym w darmowych e-bookach na www.ebook.ccig.pl.

Lubimy dzielić się wiedzą. Dlatego na podstawie najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań, przygotowaliśmy 3 bezpłatne e-booki, w których zawarliśmy wiedzę naszych ekspertów i wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta z różnych branż. Zapraszamy do lektury.

#1
PRZYCHODZI KLIENT DO CALL CENTER
6 rozdziałów dzięki którym będziesz wiedział, czy Twoja firma potrzebuje call center, czy zdecydować się na inwestycje w własny dział, czy wybrać zewnętrznego dostawcę usług. A także, co decyduje o sukcesie przedsięwzięcia.
POBIERZ ZA DARMO – kliknij

#2
POCALLEI
Wartościowy przewodnik, w którym krok po kroku opisujemy, jak efektywnie dotrzeć do klienta i jak z nim rozmawiać.
POBIERZ ZA DARMO – kliknij

#3
OUTSOURCING CALL CENTER
Poznasz nowe sposoby dotarcia do klienta, jakie oferuje call center i z kim warto porozmawiać o tym, które rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej firmy.
POBIERZ ZA DARMO – kliknij

Jeśli po lekturze pojawią się kolejne pytania, zapraszamy – śmiało można nam je zadać, bo zawsze warto porozmawiać: biuro@ccig.pl.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›