Aktualności
Magdalena Grzelak

Tarnów przyciągnął CCIG

Magdalena Grzelak
Magdalena Grzelak Specjalista w zakresie tworzenia i realizacji szeroko rozumianej polityki komunikacyjnej firmy, zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej - wspierającej biznes oraz employer branding. Przez ponad 10 lat ściśle związana z sektorem finansowym, a od 2012 roku kieruje Działem Marketingu w CCIG, gdzie odkrywa pasję współpracy z pokoleniem Y. W życiu prywatnym i zawodowym jest wierna zasadzie, że zawsze warto porozmawiać.

Polski biegun ciepła przyciągnął największe call center w Polsce nie tylko serdecznością i otwartością, ale przede wszystkim – perspektywami na udane prowadzenie biznesu w tym regionie oraz szerokimi możliwościami w zakresie pozyskania współpracowników do realizacji ciekawych projektów.

Tarnów będzie 9. z kolei oddziałem CCIG – firma posiada 3 lokalizacje we Wrocławiu oraz po jednej w Opolu, Częstochowie, Kielcach, Gdańsku i Gdyni. – Lokalizacja w Tarnowie wzmocni południową sieć oddziałów CCIG – to jeden z integralnych elementów działań prowadzących do rozwoju spółki i stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie dotychczasowych i nowych Kontrahentów. Tym samym gwarantujemy im dostępność bez względu na region Polski, możliwość bieżącego monitoringu realizowanych projektów i najwyższą jakość serwisuwyjaśnia Marcin Kapralski, Prezes CCIG.

 W Tarnowie CCIG pojawi się na stałe od 1 lipca 2016 roku - mówił na konferencji prasowej Marcin Kapralski, Prezes CCIG.
Tarnów przyciągnął CCIG

Adres CCIG w Tarnowie to ul. Kochanowskiego 32, na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej, gdzie firma zajmie ponad 750 m2 powierzchni. – Nasza inwestycja jest wspierana przez władze miasta. Lokalizacja już została przystosowana przez Tarnowski Klaster Przemysłowy, od którego wynajmujemy obiekt, do standardów i specyfiki branży call center, a Urząd Pracy jest otwarty na szersze możliwości współpracy. Liczymy, że między innymi dzięki temu Tarnów będzie dla CCIG – przedstawiciela sektora outsourcingu – bardzo atrakcyjnym miejscem na naszej mapie geograficznej – dodaje Marek Kurzyk, Chief Financial Officer w Call Center Inter Galactica.

W Tarnowie CCIG pojawi się na stałe od 1 lipca 2016 r., skupiając się początkowo na obsłudze dotychczasowych Kontrahentów, ale docelowo będą tam mogły być realizowane projekty wszystkich spółek CCIG Group. Dlatego już od początku lata firma wystartuje z rekrutacją do roli Telefonicznych Doradców Klienta, Team Leaderów oraz Specjalistów z Działach Wsparcia [m.in. Trener czy Analityk Biznesowy]. – W Tarnowie będziemy mieć do dyspozycji co najmniej 100 stanowisk, co docelowo oznacza możliwość współpracy nawet ze 150 osobami. Nie oczekujemy doświadczenia zawodowego, bo inwestujemy w rozwój naszych współpracowników. Wystarczy zaangażowanie, koncentracja na celach, chęć do nauki, no i trzeba lubić rozmawiać z innymi ludźmi – zaprasza do współpracy Magdalena Grzelak, Chief Marketing Officer w CCIG.

Otwarcie oddziału w Tarnowie to kolejny krok w realizacji strategii CCIG Group [właściciela Call Center Inter Galactica] – po akwizycji grupy Call Center Poland w styczniu br. – w budowaniu pozycji niekwestionowanego lidera na polskim rynku call center. – Dziś dysponujemy ok. 1200 stanowiskami konsultanckimi, współpracujemy z ponad 2000 Telefonicznymi Doradcami Klienta, 200 Managerami i Specjalistami, a oddział w Tarnowie jeszcze powiększy tę skalę – podsumowuje Marcin Kapralski.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›