Do pobrania
Elżbieta Gładkowska

E-book: PRZYCHODZI KLIENT DO CALL CENTER, czyli jak można sprzedawać więcej?

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Być może masz swoje call center. Pewnie jest dobre lub bardzo dobre, ale czy można mieć lepsze? A jeśli nie masz – może lepiej je mieć? A może jeszcze lepszy będzie outsourcing tych usług? Tylko czy ten wybór to ryzyko, że oddajemy kluczowego odbiorcę w ręce zewnętrznej firmy, czy potencjał na kompleksowe rozwiązania – dla każdej firmy oznaczające coś innego – którego do tej pory Twoja firma nie miała?

Chcesz to wiedzieć? Polecamy e-book
PRZYCHODZI KLIENT DO CALL CENTER, czyli jak można sprzedawać więcej?

POBIERZ ZA DARMO!

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›