Do pobrania
Elżbieta Gładkowska

E-book: OUTSOURCING CALL CENTER – z kim warto o tym porozmawiać?

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Outsourcing usług call center, back office, telesales, infolinia, helpdesk, zwroty i reklamacje, badania konsumenckie, live chat, omnichannel, wyspecjalizowane działy wsparcia, autorskie aplikacje, własna infrastruktura oddziałów, obsługa w językach obcych – czego potrzebuje Twoja firma? Z kim warto na ten temat porozmawiać?

Przygotuj się do rozmowy – pobierz e-book:  OUTSOURCING CALL CENTER – z kim warto o tym porozmawiać?

POBIERZ ZA DARMO!

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›