Aktualności
Magdalena Grzelak

CCIG GROUP KUPIŁO GRUPĘ CALL CENTER POLAND

Magdalena Grzelak
Magdalena Grzelak Specjalista w zakresie tworzenia i realizacji szeroko rozumianej polityki komunikacyjnej firmy, zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej - wspierającej biznes oraz employer branding. Przez ponad 10 lat ściśle związana z sektorem finansowym, a od 2012 roku kieruje Działem Marketingu w CCIG, gdzie odkrywa pasję współpracy z pokoleniem Y. W życiu prywatnym i zawodowym jest wierna zasadzie, że zawsze warto porozmawiać.

4 stycznia 2016 roku została podpisana umowa, na mocy której CCIG Group – 100% właściciel między innymi Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. – została właścicielem grupy spółek, w której jednostką dominującą jest Call Center Poland.

W CCIG Group kluczowym podmiotem jest Call Center Inter Galactica (CCIG). Spółka już od niemal 14 lat specjalizuje się w efektywnej sprzedaży akwizycyjnej i utrzymaniowej oraz przyjaznej obsłudze klienta, m.in. w zakresie infolinii, help desk, back office czy obsłudze reklamacji.

Pozyskując Call Center Poland grupa powiększyła ilość oddziałów do 13 – we Wrocławiu, Opolu, Kielcach, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Zielonej Górze i teraz – Warszawie oraz Rzeszowie, tym samym w znaczącym stopniu zwiększając potencjał rozwoju biznesu.

Jest kilka ważnych powodów, dla których CCIG Group zdecydowała się na tę akwizycję. Nadrzędnym jest aktywna polityka firmy ukierunkowana na satysfakcję Kontrahentów i ich Klientów.

Marcin Kapralski, Prezes Zarządu CCIG Group:
Oddziały we wszystkich kluczowych dla biznesu regionach Polski dają naszym Partnerom swobodny dostęp do naszych zasobów – ludzi, procesów i technologii, a tym samym pozwalają na efektywną współpracę obejmującą bieżący monitoring prowadzonych kampanii czy elastyczność reakcji na zmiany w prowadzonych projektach. Wspólne doświadczenia projektowe umacniają nasze know-how w obsłudze kilkudziesięciu sektorów rynku. Wymiana najlepszych praktyk pomiędzy wyspecjalizowanymi działami wsparcia gwarantuje najwyższy poziom komunikacji, doskonałą jakość i kreatywne podejście do biznesu, skoncentrowane na efektywności i profesjonalnym serwisie.

Spółki dotychczasowej Grupy Call Center Poland po zmianie właściciela nadal pozostaną odrębnymi brandami. Celem działań w pierwszym etapie po akwizycji będzie doprowadzenie do spójności, płynności i synergii działań w CCIG Group.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›